مجلس ایران دات كام
بدری:

دولت به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان عمل کند

دولت به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان عمل کند

به گزارش مجلس ایران دات کام، نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باوجود این که مجلس صراحتاً قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را تصویب و منبع درآمد را تعیین کرده است ولی دولت به آن عمل نمی نماید.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری اظهار داشت: به نوبه خود از اقدامات مقتدرانه سپاه عزیز و نیروهای مسلح قهرمان در عملیات وعده صادق ۲ تشکر می کنم. انصافاً مردم عزیز ایران اسلامی از این کار مقتدرانه خیلی خوشحال شدند و پاسخ دندان شکنی به اسرائیل غاصب داده شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: باوجود این که مجلس صراحتاً قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را تصویب کرده و محل منبع درآمد را تعیین کرده است ولی دولت به آن عمل نمی نماید. خواهش می کنم که دولت محترم عنایت داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار داشت: همین طور مطالبات گندمکاران و کشاورزان عزیز پرداخت نشده است. بحث مطالبات سیب زمینی کاران اردبیل نیز بالاتر از ۴۰۰ میلیارد تومان است و چندین ماه است که متاسفانه دولت این مطالبات را پرداخت نکرده است. همین طور گلایه مردم عزیز از کددار نمودن نخبگان و جوانان این کشور در آزمون آموزش وپرورش جدی است. این ها آینده این کشور هستند و نباید اینطور با آنان برخورد شود.



1403/07/15
11:56:03
0.0 از 5
29
تگهای خبر: آموزش , تصویب , دولت , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳