مجلس ایران دات كام
نادری در تشریح جلسه غیرعلنی مجلس اعلام كرد؛

عرضه پیشنهاد مجلس در رابطه با پاسخ به اسرائیل به شورای عالی امنیت ملی

عرضه پیشنهاد مجلس در رابطه با پاسخ به اسرائیل به شورای عالی امنیت ملی

به گزارش مجلس ایران دات کام، عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: نمایندگان پیشنهاداتی درباره ی نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی ارائه دادند که قرار شد این پیشنهادات از طرف رییس مجلس به شورای عالی امنیت ملی ارائه شود.



احمد نادری در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با جزئیات جلسه غیر علنی بامداد امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار نمود: جلسه غیرعلنی امروز مجلس جهت بررسی ابعاد ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و چند تن دیگر از فرماندهان مقاومت تشکیل شد.
وی افزود: در این نشست چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با مبحث مذکور بحث و تبادل نظر کردند و پیشنهاداتی را برای نحوه انتقام و پاسخ به رژیم صهیونیستی عرضه دادند و در نهایت هم ریاست مجلس شورای اسلامی مباحثی را بیان نمود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نهایت جمع بندی شد که چگونه باید به این رژیم پاسخ داده شود و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با نحوه پاسخ به رژیم منحوس صهیونیستی از جانب رئیس مجلس شورای اسلامی به شورایعالی امنیت ملی عرضه شود تا در شورایعالی امنیت ملی در رابطه با نحوه پاسخ به این رژیم بحث و تبادل نظر صورت گیرد و بهترین کنش در مقابل جنایات اسرائیل اتخاذ شود.

1403/07/08
12:02:53
0.0 از 5
162
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱